zjuklingen

Hej, jag är zjuuuuuk, stannade hemma från jobbet eftersom halsen plågar mig så in i.. är febrig och så också men annars är det okej. Kändes bara dumt att gå till jobbet i fyra timmar och smitta ner alla där :/ jag har druckit silvervatten så förhoppningsvis blir jag frisk fortare. Skriver en annan dag om silvervatten, men det är en sak min pappa börjat med som han nu tyckte jag skulle prova då jag blivit sjuk. Japp.
Vad har jag då gjort idag? Vaknat.. kände att min hals var helt hård och ond :( låg och slöade och funderade på en stund om jag skulle gå och jobba eller inte. Bestämde mig till slut för att stanna här och kurera mig ordentligt.
Sen har jag väl inte gjort så värst mycket, det ska man ju faktiskt inte göra när man är sjuk. Då ska man ta det lugnt, ligga och vila och låta folk passa upp en hela dagen :) det tycker jag i alla fall.
Jag har i alla fall som tröst beställt en klänning från nelly som jag tänkte ha på syrrans student, men måste ju först se om den passar förstås.. leveransen sker om 2-3 dagar :) så förhoppningsvis innan fredag.
Tänkte faktiskt ta mig en dusch nu och se om det kanske känns bättre, ibland känner man sig friskare när man duschat. Brukar inte ni också känna så? :)


Får se om jag orkar skriva mer idag, jag planerar att bara dra täcket över huvudet resten av dagen så vi får se om jag kommer krypandes till er med ett litet inlägg ikväll, hihi.
KRYA PÅ MIG :) Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0