Hej & hå


 
 
 
HEJ♥ 
Nu skriver jag.. har haft mkt, mkt, mkt att tänka på på sista tiden. Allt som hänt kommer ni så småningom att få veta här :-) 
 
Det kommer iaf att hända mkt i Oktober-månad, med start redan första dagen i månaden! KUL & SPÄNNANDE men också aningen nervöst, eller ja, inte aningen.. MKT NERVÖST! 
 
Igår hade vi kräftskiva här hemma, mys. Idag har jag varit iväg på en liten roadtrip med mina föräldrar, kollat på soffor :-) 
 
Ikväll har vi käkat pizza (!) Nej, jag vet, jag äter egentligen inte sånt skräp men man får faktiskt göra det någon gång då och då.. annars är det omöjligt att dieta kan jag tala om för er.. man är ju inte mer än mänsklig ^^. 
 
 
Nu ska jag faktiskt ta en liten kvällspromenad i min ensamhet, känner lite dåligt samvete för den där kebabrullen trots allt. Haha. 
 
 
Imorgon väntar jobb och på måndag är det inventering på ICA som gäller, det kommer bli en riktig killer-dag.. jobbar 7 - 21.15  :O
 
 
 
 
Puss & Kram skumbanan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0