Abs of envy

bild från Mexiko 30 jan - 14 feb 2013
 
 
 
 
Godkväll kvinna o man. Har precis avslutat ett "abs of envy"- pass, körde quick workout ikväll, himla bra att allt finns på internet - *WOHO-jag-har-just-kommit-på-att-internet-är-möjligheternas-plats-stolt* höhöhö. 
 
Här är en länk till abs of envy snabbträningspasset 
 
Men trots att det inte är nån nyhet att internet är stort... döööh, så måste jag ändå understryka hur himla praktiskt det är, det enda man behöver är sin kropp och sen kan man köra en helkropps workout. Impressive ^^ jag har visserligen hantlar men man behöver ju faktiskt inte använda hantlar, man kan ju använda ... låt säg ett mjölkpaket :) SÅ HIMLA PRAKTISKT. 
 
Nu har jag slut på ord. For now. Såå.. Puss o kram skumbanan :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0