in darkness he is all I see, come and rest your bones with me, driving slow on sunday morning and I never want to leave

 
God Söndagsmorgon! :) Idag skiner solen och GUD vad skönt det är att våren verkligen verkar ha kommit ordentligt nu! 
Igår kom Josse hit och vi käkade lite dinner och chillade :) sen har hon sovit här inatt i tältsäng och jag sov på soffan :D Nyss har jag bjudit henne på lchf-frukost - som ni ser på bilden! Tomat, bacon, stekt ägg och ost :) och så mjölk till det. Gottans! 
 
Idag ska jag väl inte göra något särskilt, tänkte ta en promenad i solskenet senare och städa upp lite i lägenheten, leta efter mitt fina halsband som jag inte kan förstå var det tagit vägen! :( 
 
 
Nu ska jag diska! Over & out. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0