my darling you were wonderful saturdaynight...

 
 
 
 
HEJ. 

Längesen sist, igen. Haft mkt på sistone, jobbjobbjobb! Men det blir gott med cash nästa månad ;) 
 
Idag har jag jobbat, blev inte fullt pass.. har haft jätteont i magen de senaste dagarna, börjar undra om jag blivit typ laktos eller glutenintolerant?! Ska ta och kolla upp det imorgon eller torsdag om det inte går över. Går inte att ha det såhär i längden, men för säkerhets skull har jag slutat med mjölkprodukter för nu i alla fall - tills jag vet. Smakade laktosfri mjölk för första gången idag och gud vad gott det faktiskt var! VARFÖR HAR INGEN BERÄTTAT DET FÖR MIG?! :P nästan godare än vanlig mjölk! :)
 
 
Nähäpp, jobb väntar imorgonbitti - får vi se hur det går med magen :O sov gött, natti natti <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0