FÖRSTA MAJ VÄLKOMMEN!

 
 
HEJ PÅ ER! 
 

Då var maj här :) inte en dag för sent! Valborg igår och jag hade fest, en stor drös med goda vänner var här och firade, superskoj! 
Igår var även sista dagen jag jobbade på TGR, skrev nog för ett tag sen att jag tagit ett stort beslut och att jag skulle berätta senare.. det var detta det handlade om. Jag har varit butikschef på TGR i Ystad, men sa upp mig i början på April och nu har jag alltså jobbat min sista dag. Trivdes med chefsrollen i sig men andra omständigheter gjorde att jag var på väg att gå in i väggen. Man lever bara en gång och livet är alltför kort för att slösa en massa år på att vara utbränd! 
 
Så nu går jag tillbaka till mitt jobb på ICA, har fått fasta timmar nu och känner mig faktiskt tillfreds med mitt beslut att säga upp mig.
Man ska göra det man själv mår bäst av och inte bry sig så mycket om vad andra tycker och tänker om saken. Jag är väl medveten om att det finns en del som säkert tänker nu att "hon pallade inte trycket" men de vet inte hela historien och jag har ingen anledning att gå in djupare på varför jag sagt upp mig :) 
 
Nu är jag ledig resten av veckan, så himla skönt att få sova så länge man vill några dagar och bara kunna göra precis vad man vill :D 
 
På fredag ska jag till Ullared med familjen, yaaay! Ska leta efter en fin klänning till studentfester och sommarens andra fester och sen blir det ju garanterat en jäkla massa annat shoppat :) 
 
 
Nu ska jag pyssla lite.. har lite olika projekt på gång.. några tavlor och lite teckningar :) 
 
Puss & Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0