Godmorgon

Weheartit.com
 
 
 
 
Hej allesammans :) 
Vaknade för en ganska god stund sen, gick upp och tränade lite, körde några vändor på motionscykeln och lite övningar med mina hantlar :) känns gött i låren och magen nu :P Kommer vara ännu värre imorgon ^^. Men det är skönt med träningsvärk, då vet man att man gjort något ;D 
 
Just nu sitter jag och käkar lite frukost; stekt ägg och en hamburgare (alltså bara köttet), det låter kanske lite konstigt men det är LCHF frukost, så helt normalt för mig ^^. Ganska gott, köttet var med "het chili" så det var jäklar i det starkt, men starkt är bra för förbränningen så jag klagar inte :) 
 
Idag mår jag bättre i alla fall, mådde ju inte bra igår och i förrgår :/ usch ja. Men i vilket fall som helst... ska ner till stan och köpa present till en kompis, gå en sväng på h&m och köpa en bag in box på systemet (Nej, jag ska inte dricka hela idag - inte ens halva!!) 
 
 
Sen ikväll är det cruising här i stan och vi får se hur det blir med det, känner mig inte jättepeppad på tanken men känner mig kanske mer peppad närmre kvällen. Har i alla fall sagt åt några goda vänner att om de tröttnar kan de alltid ta sig hit och sitta hos mig (så slipper jag gå ut när jag inte egentligen känner för det :P ) 
 
Vi får la se hur det blir men nu ska jag käka klart, hoppa i duschen och göra mig i ordning. Sen får vi la se vad som händer & sker när jag varit på stan :) 
 
 
Puss & Kram Skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0