this is fucking awesome

en helt normal bild på mig ^^ flummm.
 
 
 
 
Hello :) 
 
Idag vaknade jag ganska sent, cruising igår i stan och jag hängde med goda vänner, satt på en bakgård och chillade :) supernajs! Sen blev det lite "efterfest" hos mig :) TREVLIGT.
Började jobba 14 idag och det var inte mycket folk alls när jag började, var ju så himla vackert väder, alla kunder som kom in hade shorts eller bara ben :) man blir inte alls avis då ^^ 
 
När det närmade sig kväll vällde det in med folk så då fick vi ordentligt att göra! Jobbade till stängning (21.15) och därefter hämtade Anders & Kevin upp mig utanför jobbet och vi åkte hem till mig, satt och snackade en stund och sen stack de igen :) 
 
Nu har jag precis varit ute på kvällsrunda med Mari och Jennie (mina kära grannar) och deras hundar :) 
 
 
Dags att lägga sig strax, börjar nio imorgonbitti och går av mitt pass 14 :) 
 
Det var väl allt jag hade att bjuda på ikväll :) ha en fortsatt trevlig kväll & sov gott allesammans! 
 
Puss & Kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0