When universe speaks- listen!

weheartit.com
 
 
 
 
 
Guten tag :) 

Idag har varit en ganska så vanlig tisdag, inget fel i det alls faktiskt. Sov till typ 12, sen stack jag & Kevin iväg och pantade lite, haha. Därefter stack jag hem igen och svidade om till jobb-uniform (ICA) ^^ och halv fyra började jag jobba :) slutade halv åtta och sen dess har jag diskat, putsat fönsterna, slängt ut lite papper&tidningar i sopsorteringen och vikt lite tvätt. Nu sitter jag och lyssnar på musik och tar det lugnt :) 
 
Imorgon är det onsdag, jobb 13-19.30 och sen ledig på torsdag, jobb på fredag 14-18, och därefter blir det lite festligheter här hemma vid halv åtta på fredagkväll då alltså. På lördag vankas inflyttningsfest hos N & N :) ska bli riktigt najs :D Sen är jag ledig på söndag, behövs ju efter en sån fullspäckad helg ^^ 
 
 
Men nu ska jag ta o rensa lite i garderoberna innan det är bedtime :) 
 
 
Puss & Kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0